duminică, iulie 29, 2012

No, fain ii Clujul

 
Niste probleme tehnice ale blogger m-au cam redus la tacere in ultima perioada. Am revenit cu cateva poze de la Cluj. Acum 10 ani, cand am vizitat prima data orasul, nu mai vazusem alte orase mari si fiecare piatra mi se parea grandioasa. N-aveam nici aparat foto, care sa pastreze niste "amintiri obiective". Memoria mea afectiva pastrase insa imaginea unei cafenele care avea terasa pe Somes. Am intrebat de ea si prima persoana vorbitoare de limba romana pe care am intalnit-o mi-a spus ca s-a inchis. Am descoperit-o intamplator mai tarziu, se numeste Bricks iar in prima foto e privelistea de care te poti bucura daca bei o cafea acolo. Eu am baut un capuccino cu menta delicios, ale carui poze inca le astept.

 Scarile astea multe iti ofereau o imagine panoramica asupra Clujului...de neuitat.




Singurul regret e ca n-am apucat sa vizitez si Gradina Botanica, din motive si mai regretabile. Dar imi ramane un motiv bun pentru o viitoare vizita>)

Niciun comentariu: