luni, iunie 04, 2012

Concertul Taxi






 A fost exact ceea ce aveam nevoie: o supradoza de entuziasm. Am dansat si-am cantat de nebuna, exact ca-n studentie.
Dincolo de cantecele pe care le stiu pe de rost, imi place atitudinea lui Dan Teodorescu fata de public: concertul a inceput cu vreo 15 minute mai devreme ( si nu cu juma de ora mai tarziu, cum e obiceiul), in ciuda faptului ca oamenii au "beneficiat" de o pana pe drum.
In plus, au raspuns generos de doua ori la bis-uri. Iar atmosfera a fost...asa cum imi place mie:)
Chapeau!








2 comentarii:

Radu spunea...

:(( :((

Mă bucu pentru tine! Și din poze văd că ai fost destul de aproape de scenă :P

fontilili spunea...

da, am fost chiar in fata scenei:D. si Ana s-a distrat de minune:).
Sper ca ai remarcat ca am centrat clipurile:P