vineri, iunie 15, 2012

Chestii dragute, de vineri

1. Am dublat doza de gimnastica si n-am murit din asta:)). Nici n-am compensat cu o inghetata. I'm a hero,ce mai!

2. De ceva vreme am intrat in una din fazele alea de "imi vine sa-mi schimb meseria" (nu ca m-as pricepe la altceva:))). Dar azi am cunoscut un baietel de vreo 3 ani: frumusel, cumintel, istetel, numa bun sa-ti fie drag. Si hipersensibil, numa bun sa empatizezi. S-a uitat in ochii mei si mi-a zis: "mie mi-e frica de parul lung". Am zambit. Asta micu avea incredere in mine. Si mi-am adus aminte ca meseria asta are frumusetile ei. Poate mai rare decat as avea eu nevoie. Dar nepretuite:)

3. 

Dupa o saptamana de ascultat melodia lui Tom Waits pe repeat, era si timpul pentru o noua obsesie:)

4. A aparut programul Folk You si mie imi convine:D Mi-e dooooor de mare si de vacanta.

Urmeaza uichend plin, cu trezit la 6 si examene. 
Yupiii

Niciun comentariu: