vineri, mai 18, 2012

visez obsesiv

când mi se face dor mă plimb cu liftul până la etajul tău. îmi imaginez că printr-o întâmplare ciudată o să treci prin fața mea când se deschid ușile. dar nu se întîmplă nimic.
din când în când ies din lift și mă opresc în fața ușii tale. inspir tot aerul. apoi expir. la un moment dat vei ajunge acasă și răsuflarea mea o să îți umple plămânii.
.....................................................
atunci suni tu să-mi spui lucruri lipsite de importanță. așa-mi recapăt suflul. vocea ta e Superman. mă ia în brațe și mă poartă peste clădiri. peste străzi. peste oameni. peste restul vocilor un backing vocals abia perceptibil.

vocea ta mă lasă acasă.


pielea mea nu știe decât o absență. a ta. adorm mângâindu-mi degetele pe urma degetelor tale și inima îmi sparge timpanele. din nou. din nou. din nou.


visez obsesiv că mă obișnuiesc cu realitatea.


Elis Ioan

Niciun comentariu: