duminică, mai 20, 2012

Până ce moartea ne va despărţi.

Motto 
Mai întâi, ne mor visele comune,
Lacrimile, mâinile, gura,
Ne moare iubirea, ne moare şi ura,
Gândurile frumoase şi bune…

Întâia moarte-a fost când n-am putut
Să văd cu tine acelaşi curcubeu
Pe care îl vedeam în doi mereu
Şi-am plâns în mine… Am plâns şi m-a durut.

Apoi, la o răscruce de poteci,
O primă zi când nu ne-am prins de mână –
Unul din noi voia să mai rămână,
Să-şi încălzească mâinile prea reci.

O primă zi când nu ne-am sărutat,
O primă zi când nu ne-am mai zâmbit,
Apoi, o primă zi când ne-am minţit
Şi-o primă zi în care-am înşelat.

O primă noapte când nu am dormit
Îmbrăţişaţi, cum o făceam ades,
Şi-o primă zi când nu am înţeles
Perechea fericit-nefericit.

Şi pentru toate-a fost o primă zi
Şi-am înţeles: nu moartea ne desparte,
Ci viaţa care ţine loc de moarte,
Până ce moartea ne va despărţi.



Sorin Poclitariu

Niciun comentariu: