duminică, martie 20, 2011

verdele necesar

la mine, duminica e de obicei zi dedicata lenei. si/ sau luptei cu lenea. dupa ce voi fi dat cu aspiratorul si voi fi intins rufele, pot spune ca lupta s-a incheiat si restul de lene poate zbura nestingherita prin camera care nu mai arata a grajd.
am pus narcisele la geam. poate le vede vreo stea cazatoare si se transforma in stea norocoasa.
norocoasa sa stea.

uneori, duminica e si zi de rasfat culinar. Mic dejun de prune uscate, primele pe anul asta. (stiu, am gusturi...ciudate:)) ) La pranz: hribi cu smantana. Primii hribi ever. Pentru ca in vizita mea la Bacania Veche tot n-am gasit mult asteptata paine cu hribi.


Cautand prin piata patrunjelul verde si necesar, am descoperit ca a venit primavara. In sfarsit, pe tarabe nu mai sunt doar cartofi, morcovi si muraturi ci totul e verde si necesar. Fontilili cea dependenta de salata si satula  de rosiile fara gust din supermarket  primeste cu bucurie primavara din piata.
Ceea ce va dorim si dumneavoastra!

Un comentariu:

fluture-alb spunea...

frumos, tare frumos!!!!