joi, martie 10, 2011

prima carte de bucate - bruschete







7 comentarii:

Radu spunea...

Vreau şi eu ...

cred că voi începe şi eu o serie de postări culinare..că e la modă...dar cu mâncare de cămin :P

deci..cine făcea pozele?

fontilili spunea...

eu:))
doar nu crezi ca eu gateam:))
credeam ca e evident ca sunt gatite de un copil:P

fontilili spunea...

a..si nu e vorba de "moda", ci de a utiliza resursele pe care le ai / are:P

andreea spunea...

tz tz tz! mi-ai facut o pofta...

fontilili spunea...

sa fi simtit mirosul ala de paine proaspat prajita si usturoi...si sa fi fost si lihnita....!!!!

ammelie spunea...

Cea mai buna gustare! Mai ales cand or sa apara si rosiile cu gust, nu cele 'de plastic' din super-market-uri.

afrodaesia spunea...

He he, dupa aia(cand vor aparea rosiile cu gust) fontilili isi va converti elevii la salata de rosii:))