vineri, martie 04, 2011

defect de fabricatie

reply


O vreme m-au hăituit blocurile oamenii maşinile. Toţi hămăiau.

nedorinţa mea de-a fi mamă
şochează mai rău decît ştirile de la 5
iar mie o să-mi pese de asta atunci
cînd telespectatorii o să înţeleagă
că a te aştepta  ca dintr-un gol
să răsară un întreg e ca şi cum
ai pleca să vînezi soarele în toiul nopţii.

nopţile mele sunt oricum ocupate
cu coşmaruri
cum zilele sunt pline
cu a face ce trebuie
repede, repede, pînă coşmarul 
nu devine realitate.

e drept că uneori se-ntamplă să visez frumos,
atît de frumos încît
Dimineaţa mi se pare că nu sînt eu şi dacă dau drumul pieptului un milion de fluturi o să dispară.

celor sinceri nu li se iartă nimic. sinceritatea nu e o scuză. 
poate doar un defect de fabricaţie.

dovadă faptul că încă n-am învăţat
să-ţi vorbesc despre singurătate fără să cad în penibil.

Un comentariu:

ammelie spunea...

celor sinceri nu li se iartă nimic - foarte puternica fraza... mi-a ramas in minte mult timp dupa ce am citit-o. Ca un verdict.