miercuri, martie 02, 2011

Ce daca vine primavara...

vremea mi-a dat atat de putine motive sa simt schimbarea de luna si de anotimp, incat:
 - nu am trimis niciun sms cu urari de primavara asa si pe dincolo.
 - m-am uitat cu ochi uimiti la fiecare martisor si fiecare zambila primite. Le simteam mirosul minunat..si parca tot eram sceptica.
 - atat de sceptica incat, desi scriu data in fiecare zi, am uitat complet ca ar fi trebuit sa citesc apometrele.
Dragul de frate-miu mi-a reparat aparatul. Ca a avut dragalasenia sa ma informeze despre asta la 6 dimineata, nu mai conteaza. Eu tot vecinic recunoscatoare ii voi fi:D (si nu, dragule, n-o sa-mi dau noaptea telefonul pe silentios  doar pentru ca imi trimiti tu un sms la juma de an la ore nepotrivite:P voi rabda stoic:D)


P.S: incep sa am o vaga banuiala ca culmea stupiditatii e relativa. In seara asta mi-am scapat  telefonul sub o masina.:)) Nu a mea, evident!

3 comentarii:

Radu spunea...

să ai niţică grijă de cameră, dar oricum multe zile nu mai duce, trebuie să ai asta în vedere.

şi nah..ce să zic..voi reţine pe viitor să nu mai trimt mesaje aşa matinal (dar suntem chit că şi tu m-ai sunat când dormeam :P)

Radu spunea...

şi maşina? cât e maşina? scump dom'le!

ai recuperat telefonul, l-a călcat maşina, sau era parcată? (eu sunt omul detaliilor :P )

şi eu am fost aşa de ocupat că a trecut "mare sărbătoare a primăverii" pe lângă mine

fontilili spunea...

masina era parcata si am avut norocul sa nu alunece telefonul f mult sub ea, asa ca am ingenuncheat si am intins mana, cu umilinta. adevarat spectacol. Oricum, nici telefonul nu mai are multe zile, la ce socuri l-am tot supus.
e bine ca m-ai anuntat de iminentul sfarsit al camerei (stii ca mi-e tre sa-mi anunti totdeauna din timp sfarsiturile, fie si iminente), insa il banuiam oricum, nu te credeam Iisus, sa inviezi mortii:))
Astfel incat, cauta-i pe net un inlocuitor accesibil, rogu-te. Promit in fata intregii adunari nationale ca voi avea mare grija de el:D