luni, februarie 28, 2011

uichend capital

Sambata dimineata....metrou. Vantul imi zboara palaria de pe cap, incat ma simt un fel de Mary Poppins. Ger.Caut adresa. O gasesc, dupa ce in prealabil am cautat-o in directia gresita. Deloc surprinzator.  Curs fainut.
Dupa-amiaza libera, all by myself. Paranteza: cred ca nu exista singuratate mai crunta decat aia in care te plimbi prin ger si fara directie, intr-un oras urias in care nimic nu e al tau. Inchid paranteza. Dar cand hotarasti eroic sa schimbi lipsa directiei cu satisfacerea unei obsesii, ajungi la Bacania Veche, gusti diverse bunatati interzise, mananci cea mai delicioasa briosa cu ciocolata, o zana apare ca prin farmec, te pupa si dispare cum altfel decat ca prin farmec:), apoi, eliberata de inca o obsesie, te indrepti ca o floricica prin ger  spre Piata Victoriei, in cautarea Clubului Taranului. L-am gasit surprinzator de usor, si am asteptat  la caldurica Ziua De Dupa si minunatul concert al Alinei. Mi-am lasat piticul sa zburde liber printre taceri care se uita frumos, sa faca stele patrate si sa respire prin fum detaliile unei seri minunate. Cutia Pandorei o lasasem acasa, inchisa bine de tot. In week-end iau cu mine doar prietenul invizibil:).
  Cu toate astea, a trebuit sa plec putin.

Cu trenul de Chisinau:), De parca plecarile nu  erau si asa destul de melalcoolice.
Anyway, melancolia  a trecut cand am aterizat in gara noastra mica, dar atat de familiara. Pe strazile astea, pe care pot sa merg cu ochii inchisi, fara sa am nevoie de confirmari la fiecare 10 minute ca merg in directia buna.
Cred ca e prima data cand merg in Bucuresti si n-am facut nicio poza. Sunt in sevraj de cand a murit aparatul.:)). Si ma pregatesc destoinic pentru sevrajul cauzat de faptul ca mi-am uitat mp3 playerul la Adina.
Of, of, mai mai!

P.S.: Draga Alina, poate te-nduri totusi si faci cumva sa apara undeva melodia cu tacerea care se uita frumos. Nu de alta, dar e last obsession:D

2 comentarii:

ammelie spunea...

Ce e delicios-delicios-delicios la Bacania Veche? Ca ajung si eu pe acolo si sa stiu la ce ma uit. Adica sa ma uit la un singur lucru, asa ca sa nu zici 'Toate' :))

fontilili spunea...

din cate am gustat eu, brownie a fost delicioasa, delicioasa, delicioasa!
de cioco si bomboane n-am avut tupeu sa ma ating:D