luni, februarie 07, 2011

rezolvabil

e unul din cuvintele mele preferate.
exista oameni adorabili si oameni rezolvabili:)).
eu fac parte din a doua categorie.
lucru incurajator, pentru ca nu mi-am dorit niciodata sa fiu o aporie. m-ar demotiva complet.

asadar, se da o zi cu un cer albastru - albastru
o incercare entuziasta de primavara.
un soare care te imbratiseaza ocrotitor exact cand aveai mai mare nevoie
un vanticel care ti se joaca bland prin par.
se ignora jegul din tren si mirosul oribil.
se mai da o prima sedinta de kineto.
de care ti-a fost friiiiica.
si de la care iesi stralucind,
ca pasarea colibri renascuta din propria cenusa
sau, ca sa nu poetizam inutil
ca un pinocchio dezafectat, pe care un gepetto binevoitor si pus pe glume
l-ar reasambla si l-ar invata din nou sa danseze.
tot drumul pana acasa, in zambetul meu s-au nascut licurici
cu care as fi putut impodobi o suta de brazi de craciun.

That's fontilili  I like!

P.S: la fel ca zana mea si ca alte scorpiute, cand sunt suparata imi dau voie sa mananc porcarii. pentru ca simt o nevoie imperioasa, iar motivatia de a-i rezista si de a fi good girl e....undeva la genunchiul broastei. Pentru exemplificare, ieri am mancat chipsuri, guma de mestecat (chestii care au fost forbidden cu aniiii) plus friptura de porc.:)).
      la polul opus, cand sunt ok, readopt un comportament alimentar rational:))
      iar cand sunt really happy, aproape nici nu mai simt nevoia sa mananc.
      Momentan, o salata de varza ar suna delicios!

Niciun comentariu: