marți, februarie 22, 2011

prima tragere

....la sorti, desigur.
pe care am castigat-o vreodata.
Aflati de la mine ca Coelho si altii care au tot batut campii ca atunci cand iti doresti din tot sufletul ceva, intregul univers comploteaza pentru implinirea dorintei tale, au fost mincinosi, naivi ori nu s-au bazat pe studii empirice:))
Experientele mele repetate demonstreaza la un prag de semnificatie mai mic de 0, 01 ca sansele ca o dorinta sa ti se implineasca scad cu cat dorinta e mai puternica. O...si n-am descoperit doar eu asta:))!

Pentru a confirma concluzia Andreei, ca sunt dusa rau, urmeaza bancuri cu si despre psihologi:

Inainte aveam personalitati multiple. Acum noi toti ne simtim foarte bine.


                                             
Doi behavioristi , dupa ce au facut dragoste:
-Draga mea, eu vad ca tu te-ai simtit bine. Acum, vrei sa-mi spui te rog, cum
 m-am simtit eu?



De cati psihologi e nevoie sa schimbi un bec? 
De niciunul. Becul se va schimba singur, cand va fi pregatit. 



-Doctore, imi suna ceva in ureche.
 -Nu raspunde. 

Un comentariu:

andreea spunea...

dar desigur, a fi dus e de bine. :D