joi, februarie 03, 2011

‎"Experienţa nu o poti cumpăra, dar poti plăti pentru asta"

cine ma cunoaste dincolo de carapace stie
cu ce pret mi-am castigat linistea.
care nu e perfecta, nu e sublima, dar e ce mi-am dorit din tot sufletul.
victoria mea asupra mea insami.
cand eram jos de tot, as fi dat orice sa-mi spuna cineva ca victoria asta e posibila.
cineva care a fost jos de tot si stie.
am avut noroc.
sa intalnesc oameni care-au crezut in mine mai mult decat credeam eu atunci.
am avut noroc sa pot reconstrui o oglinda intreaga.

cand eram copil, mi-am promis multe. toate incepeau cu "cand voi fi mare..."
si toate se-nvarteau in jurul unei singure idei:
"ca tata nu".
Sunt mare. Si-mi tin promisiunile. Sau nu le fac.

Invatasem la scoala ca oamenii sunt foarte diferiti.
Ca binele meu poate fi groaznic de rau pentru altcineva.
Am inteles in sfarsit mai bine decat mi-ar fi explicat orice carte
Ca oglinzile nu ne tin neaparat impreuna.
Dimpotriva.

Niciun comentariu: