sâmbătă, ianuarie 01, 2011

pfiuuu...au trecut sarbatorile!!

Nu c-as tine musai sa fiu Gica Contra...dar nu pot spune ca le-am asteptat cu vreun entuziasm. Sarbatorile inseamna mai mult timp petrecut cu familia. Si familia inseamna probleme. Mai noi...mai vechi.
Asa ca sarbatorile sunt mai mult ceva ce astept sa treaca decat sa astept sa vina.
Anyway, pentru ca mi-am insusit ca pe un antrenament exercitiul de a cauta partea buna a lucrurilor, mi se umple sufletul de bucurie cand primesc telefoane de la cei cativa oameni in viata carora am insemnat ceva pozitiv. Cred ca e singurul lucru care-mi place la sarbatori.
In alta ordine de idei, zilele astea am reusit sa vad doua filme: "Eat, pray, love" si "Colour purple".
Imi pare rau sa o spun dar primul nu m-a convins. Poate pentru ca aveam asteptari prea mari. Poate pentru ca mi-e greu sa empatizez cu eroina. Prea face din tantar armasar, prea isi creeaza  false probleme.
Am ramas, totusi, cu doua idei din acest film:
1. "sa faci un copil e ca si cum ti-ai face un tatuaj pe fata. il faci doar atunci cand esti pregatita."
2. "echilibrul inseamna sa nu permiti nimanui sa te iubeasca mai putin decat te iubesti tu insuti"

"Colour purple" e o drama fain realizata. Insa, ca orice drama, nu e de vazut in momente in care lupti cu tristetea.

 Eficienta impotriva tristetii e melodia care mi-a obsedat neuronul azi:

Cutiuta muzicala 5 - Soricelul Dominic
 
 Asculta  mai multe  audio   diverse


Si care, in traducere libera inseamna: mi-e dor de Tudor. Analgezicul meu drag:)

Niciun comentariu: