sâmbătă, ianuarie 22, 2011

Neata!

Dupa o saptamana in care, de luni pana vineri am injurat ceasul care suna la 7 (eu, care sunt o matinala de obicei) somnul de sambata  a fost o adevarata binecuvantare. Am iesit, in sfarsit, din starea de zombie!
Iar primul lucru pe care l-am vazut a fost parcarea din fata blocului, acoperita de zapada:). Am mai zis ca, n-as sti sa explic de ce, mi-e draga rau aceasta priveliste. Mai ales ca ma saturasem de noroaie si ceata peste campul fara verdeata:)).
Acum, dupa ce am savurat cel mai delicios pomelo ever, sunt pe deplin pregatita sa fac fata week-end- ului plin care urmeaza:).
Uitandu-ma la counter, am descoperit cu uimire ca un ip din Polonia a intrat azi noapte pe blog de cel putin 20 de ori. Bine, stiu ca sunt programele care iti modifica ip-ul si ca nu e musai sa fie din Polonia. Ce nu inteleg eu insa, e ce poate gasi atat de interesant pe blog un necunoscut, incat sa intre de 20 de ori la rand:))
Raman curioasa in continuare:))

4 comentarii:

Radu spunea...

POZE! ..sunt limbaj universal. Sau foloseşti google translate ca să traduci tot site-ul

fontilili spunea...

asta tot nu explica de ce intri de 20 de ori consecutiv:))

Radu spunea...

probleme cu pc-ul... sau poate avea net mobil şi mergea aşa greau încât nu apucau să se încarce pozele... şi dădea un refresh...vezi, găsesc scuze

fontilili spunea...

nu trebe...chiar nu e asa important:))