luni, ianuarie 31, 2011

it's not my day today

motto: cooperativa cucu
           nu da bani, dar da de lucru

mai intai suna ceasul, prevestind o luni complicata.
care venea oricum dupa o duminica seara simpla ca un ciocan in cap
pentru care ai primi explicatia in limba chineza.
apoi trei ore de munca. doar trei.
nu-mi doream decat sa se termine. sa se termine. sa se termine.
se termina.
junk food pentru ca n-am timp de-un pranz normal. nici chef.
drum spre bacau. mult alb. mult frig.
cateva pagini citite mai mult din inertie.
gasit adresa. mandra de mine.
mers pe jos pana la autogara, plina de speranta ca o floricica.
nicio masina pana la 18.30.
taxi pana la gara. niciun tren pana la 18.45.
mers pe jos pana la autogara again.
"izbit" de un banner cu doua maini si o singura mangaiere: "Pe internet atingerile nu se simt".
daca aparatul n-ar fi fost mort, i-as fi facut o poza.
In autogara, mirosurile mele "preferate": bere regurgitata si caramel. Oamenii mei preferati: cei de pe 7 carari si care te alinta cu "ce ti-as trage-o".
Friiiig. Soferul autocarului de Suceava nu ia pasageri pana la Roman, desi are masina goala. Pentru ca asa vrea muschiul lui.
Inapoi la gara, intr-un alt taxi. condus de un nene care crede despre el ca e foarte omenos si amabil, dar taxeaza cursa aproape dublu. Tac pentru ca nu mai am nici timp nici resurse sa protestez.
In sfarsit in tren, la o temperatura mai prietenoasa.
In sfarsit acasa.
Nu vreau decat sa dorm vreo suta de ani.
Sa ma trezesc intr-o zi  care sa fie a mea.
In care sa nu ma mai izbesc de bannere care-mi spun ce stiu mult prea bine.

3 comentarii:

Radu spunea...

tare banner-ul şi îl susţin cu forţă fiindcă sunt anti-..de două luni şi anti mesănger...

Şi legat de microbus..e o întreagă politică. Nu au voie să ia pasageri aşa pe curse scurte, dacă ei sunt şoferi de cursă lungă. Sunt nebuni care sar la bătaie fiindcă le iei clienţii, am prins eu live un caz de genul.
Ştiu că din punctul de vedere al pasagerului treaba e NAŞPA, dar nah. Pentru noi tot aceiaşi bani, doar că pleci mai repede, dar pentru ei e crimă.

fontilili spunea...

nu e vorba doar de mesanger...in ritmul asta o sa fiu in curand anti orice. o sa ma inchid intr-o pestera unde voi trai fericita pana cand voi muri:)).
asta nu lua pasagerul nimanui ca nu era nicio masina care sa mearga spre roman, intelegi?

Manuela-Simona Cojocea spunea...

Flori draga, eu as fi abordat problema diferit(stii doar ca eu sunt persuasiva:P) si i-as fi spus: "Imaginati-va ca merg pana la Suceava. Doar ca e posibil sa ma razgandesc brusc pe drum si sa cobor mai devreme. La Roman de exemplu.:)))"

Totul e sa stii cand sa apesi "pedala" insistentei. Stiu ca tie nu-ti place asta. Dar atunci cand e in interesul tau, pierzi mai putin facand-o decat nefacand-o.

Si in alta ordine de idei:
http://www.bilete.ro/comanda.asp?eveniment=1588&ev=Folk+Lyrics+Fest+George+Nicolescu+Maria+Ploae+si+Catalin+Stepa
:)