duminică, ianuarie 16, 2011

ca si cum

așa cum trebuie să-mi închipui locurile în care n-am fost
povestește-mi despre orașe insule despre viața pe care
n-am trăit-o împreună spune-mi că viețile noastre
nu ajung să fie două camere de hotel alăturate

să pot asculta cît de bine te simți cînd faci dragoste
mai bine povestește-mi o iarnă petrecută alături de mine
într-un tren neîncălzit în care călătorii sunt sfătuiți
să se țină unul pe altul în brațe

spune-mi că în iubire cea mai importantă e sincronizarea
nu mai porți trecutul peste cap ca pe-o glugă și
în loc să-mi spui că pleci din cauză că m-ai întîlnit
prea tîrziu o faci pentru că azi ar fi prea devreme

spune-mi măcar că tu știi cum e iubirea eu nu pot
decît sa-mi imaginez povestește-mi fără să te oprești
nu-mi pasă dacă spui adevărul sau nu dar
vorbește-mi de iubire așa cum ar fi fost a noastră 



Leonard Ancuta

Un comentariu:

anita spunea...

ma face sa plang nenea asta...