miercuri, decembrie 01, 2010

incerc..in semicerc

Copil fiind, nu paduri cutreieram.
Dar nu imi placeau in mod deosebit week-end-urile. Si detestam vacantele.
Ciudat, I know.
Adult fiind, lucrurile se asezasera asa frumos incat imi erau dragi week-end-urile. Le asteptam cu nerabdare. Ca orice om normal:)).
Dar azi m-am trezit gandind cu lehamite: "valeu, peste doua zile e week-end". M-am verificat: nu, n-am redevenit copil. Dar week-end-ul n-are savoare cand esti homeless. Mi-e dor de casa mea care nu era a mea.:)
Casa de copii nu e acasa:))).
Gata, ma plansei. Moment bun sa schimbam registrul.
Am citit o poema in care era pomenita melodia asta:


Si mi-am adus aminte.
Ca am fost odata tanara (:P), naiva si asa de indragostita incat.
devenisem toleranta chiar la consumul excesiv de alcool:))
si melodia asta mi se parea foarte frumoasa.
:)

3 comentarii:

afrodaesia spunea...

Flori dear, acesta e doar un test...de credinta sa zicem. E doza ta anuala de amaraciune. E ca o injectie care doare, dar e pentru binele tau. Nimic nu s-a intamplat in zadar. Undeva, candva, vei savura momentul de a intelege unde sta perioada aceasta in randuiala lucrurilor. Si asta va sterge orice umbra de tristete de pe chipul tau...Am toata increderea ca asa o sa fie!

fontilili spunea...

da, stiu:)
anyway, dupa week-end vine luni. si luni e plimbare. si e concert. cu dragul andries.
o sa fie bine:)

afrodaesia spunea...

Si cu draga de Simona..:)...si de aia o sa fie bine:P