sâmbătă, decembrie 18, 2010

fara cifra doi


Un Bucuresti mult mai aglomerat decat il stiam.
Cafenele si strazi sub semnul cifrei doi.
Un Bucuresti care inca ma intristeaza putin. putin de tot.
Pentru ca ma obliga sa-mi amintesc
ca n-am uitat.


 O seara faina la Gala Foreverfolk. Atmosfera prietenoasa, oameni frumosi. M-am simtit ca in studentie, la cenaclu. Adica minunat. Am ascultat fontililic, cu ochii inchisi. Am cantat fontililic, fals si batand din palme: Cipilica, Tanar si liber, Colind pentru prieteni si mai ales, Fara cifra doi.

Ca am mancat junk food, ca de fiecare data cand vin in Bucuresti and it felt great...nici nu mai e nevoie sa  spun. Si nici nu ma mai obosesc sa ma simt vinovata:)).
Vorba lui Alifantis: "Va doresc un an minunat! Desi, nu prea cred..."

Niciun comentariu: