marți, decembrie 07, 2010

asta e tot:)

plecat din inzapezita gara, 

 Ajunsa in primavaratecul Bucuresti. Mancat porcarioare la kfc. Baut cafea yuuuummmy la starbucks. in sfarsit:). inca o obsesie taiata de pe lista. pfiu! Aici n-am mai mancat porcarioare, pentru ca niciuna nu arata destul de apetisant cat sa cedez ispitei si sa fac fata sentimentelor de vinovatie:)). In plus, nenea ala care ne-a informat ca-s produse congelate, chiar mi-a taiat tot cheful. Intrebat de chocolate chipsurile de care povestea zana cu atata pasiunea. Nenea ala fu incapabil sa ma lamureasca. N-avea decat chocolate cookies, care ma lasau cam ..rece. Si daca a ajuns fontilili in faza in care dulciurile o lasa rece, ar fi posibil si ca pamantul sa fie patrat:)).

 vazut, intr-o poza, Mosul ideal:P


 plimbat pe o strada de poveste



Dar mai ales, trait concertul dragului nostru Andries.


O sala plina si foarte cuminte. Sunet mai bun decat anul trecut, la Scala. Flaut. Clape.
Cantat  piesele vechi, bucurat de cele noi. Si de rasul lui unic, vindecand orice tristete.
Luat autograf. cu trei inimioare, desigur. Pe cd-ul pe care abia astept sa-l ascult.
Zic Andries. Zambesc. Si tac. Sau cant.:)

2 comentarii:

andreea spunea...

citind postarea asta, m-am bucurat de bucuria ta. mi-ai facut si mai mare dor de propria-mi bucurie topaitoare. mai sunt 17 zile, 3 ore, 20 de minute si 10 secunde! :D

fontilili spunea...

:)