joi, decembrie 23, 2010

7 lucruri facute in 2010

Leapsa preluata de la Marius Matache:

1. Am slabit si, desi nu acesta a fost scopul, sunt inca foarte mandra de asta:D.

2. M-am plimbat: Vama, Padina, Sighisoara, Sibiu, Bucuresti. Vreau reluarea:D

 3. Am fost la toate concertele la care mi-am dorit mult de tot sa ajung: Folk You, Andries, Gala Foreverfolk

4. M-am indragostit...mai ...fulgerator decat mi-as fi imaginat vreodata...never say never. M-am dezindragostit. Nu atat de fulgerator pe cat ar fi trebuit. Ca de obicei. Reluarea is not available:)).

5. Am facut  fericita o familie.  Nu a mea, of course. Cu ale noastre e cel mai greu. Really proud of that.:D

6. Am beneficiat de numeroase supradoze de duiosie, datorita dragului de Tudor.

7. Am regasit prieteni. Am cunoscut o zana:)

Pe scurt, 2010 a fost un an in care am primit tot atat de mult pe cat am daruit.
Asa ca daruiesc aceasta leapsa Andreei, Zanei, Anei, ZileiDeDupa, lui frate-miu si cui mai are chef de bilanturi:P



Niciun comentariu: