sâmbătă, mai 03, 2008

"sunt un fir de păr în propriul meu ochi”


„Nu ţi-am promis niciodată o grădină de trandafiri. Nu ţi-am promis niciodată dreptate absolută şi nu ţi-am promis niciodată linişte sau fericire. Eu nu te pot ajuta decât să devii liberă să lupţi cu toate aceste lucruri. Singura realitate pe care ţi-o ofer e lupta şi a fi sănătos înseamnă a fi liber să o accepţi sau nu atâta cât poţi. Nu ţi-am promis niciodată minciuni şi lumea perfectă a grădinii de trandafiri e o minciună”
Hannah Green

2 comentarii:

Cele mai bune spunea...

„Ce poate fi mai captivant si in acelasi timp mai riscant decat o calatorie , mai cu seama daca aceasta se transforma in cautarea a ceva ce ni se infatiseaza ca indistinct , insa la care nu putem renunta "
Valerio Albisetti
am raspuns cu un citat desi gandurile personale sunt metafore mai sugestive ...poate doar mai incriptate ...ca visele despre gradinile de trandafiri

fontilili spunea...

legatura intre citatul postat de mine si citatul tau e mult prea subtila for me.
sorry.
poate contrar aparentelor, sunt un om care tine cu dintii de ancorarea lui in realitate, astfel incat ocolesc lucrurile indistincte.

cat priveste "Nu ti-am promis niciodata o gradina de trandafiri", e o carte faina, care imi aminteste cu fiecare pagina ce important e sa ramai ancorat in realitate.
tu, cine esti?