duminică, martie 02, 2008

further I get, better I see


Ponte
Originally uploaded by antonio.cascavel
"niciodată n-o să-mi fie ruşine cu mine pentru că ştiu că indiferent ce se întâmplă sunt tot eu şi tot viaţa asta o am, chiar dacă uneori îmi vine să mor şi aş fi murit dacă asta ar fi schimbat ceva, dar nu schimbă nici măcar o secundă iar pe tine te-ar fi lăsat rece, rece de tot şi nici soarele roşu nu te-ar mai fi încălzit vreodată.(…)

Sau poate doar pentru că undeva înăuntru există instinctul ăla care dă telefon şi spune ce tâmpenie ai făcut şi atunci toţi vor să te salveze, toţi sunt îngeri, deşi nicioadată nu te vor salva de tine însuţi, nici măcar tu n-o poţi face (…)

poate ar trebui să mă prefac că sunt nebună şi atunci aş scăpa într-un fel de tot realul ăsta care nu-mi spune nimic.(…)

Îmi tot spun că trebuie să-mi amintesc lucrurile frumose şi să te uit aşa, împreună cu ele.(…)
Aşa m-a învăţat pe mine viaţa că toate lucrurile au un sfârşit iar dacă nu au trebuie să le gaseşti unul."

Adriana Barceanu

Niciun comentariu: